Alior Bank zajął drugie miejsce w konkursie „Lamparty” na najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej, organizowanym przez firmę TNS Polska.
Nagrody „Lamparty 2017” zostały przyznane 18 maja br. podczas XVII Konferencji Finansowej TNS Polska. W konkursie wyróżniane są banki, które najbardziej efektywnie kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku. Alior Bank po raz kolejny znalazł się w gronie laureatów, otrzymując nagrodę za zajęcie drugiego miejsca.
„Lamparty” zostały przyznane już po raz czternasty. Laureaci są typowani na podstawie badania, przeprowadzanego wśród bankowców przez TNS Polska. Szczególną wartością nagrody jest sposób wyłaniania zwycięzców – to konkurencja oddaje na nich swój głos, wskazując firmy, które w minionym roku odniosły największy sukces w kreowaniu własnej marki.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/alior-bank-wsrod-laureatow-lampartow-2017